מחדל הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו לראשות הממשלה

זהו דף מהאתר מילים דיגיטליות.
חזרה אל: 2023.
תאריך פרסום: 12023-10-10 (HE)
עדכון אחרון: 12023-10-14
תצוגה:
  • 🦉 💡
  • 🎨 📖

לא מצליחה לישון כי הכל נורא מדי, אז לקחתי Gimp ו־Inkscape ויצרתי את אלה. למוטט את שלטון הליכוד בישראל זה הכרח בשביל שיהיה אפשר לחיות כאן, במובן הכי מילולי של המילה „לחיות”.

אפשר ומומלץ וכדאי להפיץ לכל עבר; אין צורך בקרדיט או משהו ♻️

קובץ XCF זמין כאן.

„מחדל” זאת מילה קטנה לתיאור גודל ההפקרה שהממשלה והצבא הפקירו את האזרחים, אבל לאור זה שבין „מחל” ו„מחדל” יש הבדל של אות אחתגם „מחלה”., נראה לי מתבקש להשתמש בעבודה הלשונית הזאת בשביל ליצור את בציבור את הזיהוי מחל=מחדל כבר עכשיו ולהפוך את הליכוד למוקצה מחמת מיאוס, מתוך הסתכלות אל העתיד הקרוב כשיהיו בחירות (יהיו עוד?) ותהיה ועדת חקירה (תהיה ועדה של ממש? לשכת ראש הממשלה עסוקה בהשמדת ראיות).

אחרי שהכנתי את התמונה הראשונה חשבתי ש„מחדל” נשמע כמו „מפד״ל”, אבל לאור זה שאין כבר מפלגה בשם הזה (גם אם לצאצאיתה הפוליטית, מפלגת הציונות הדתית, חלק מרכזי במחדל האמור) אפשר לעשות גם כאן משהו על הליכוד, על בסיס הלוגו, שהרי זאת המפלגה שנמצאת עכשיו בשלטון והיא האחראית הראשית.


תגובות

התגובות כאן מייצגות את השרשור הזה בפדיוורס; הסבר על הפדיוורס כתבתי כאן (במשפט אחד מזוקק: הפדיוורס הוא רשתות חברתיות כפי שהן צריכות להיות, ברוח של שיתוף פעולה, פתיחוּת, עצמאות וביזור). כדי להגיב כל מה שצריך לעשות הוא את הכתובת של השרשור ולהדביק אותה בשורת החיפוש באפליקציה (אני אוהבת את Fedilab, אבל כל אפליקציה תעבוד) או בממשק הווב של המערכת שבעזרתה אתן ניגשות לפדיוורס (קלקי, מסטודון או כל מערכת אחרת).

כדי לא להעמיס על השרתים בפדיוורס, התגובות לדף נטענות רק אחרי לחיצה על הכפתור הזה: